Atgriešanas politika un garantija
Atteikuma tiesības
Patērētājiem ir tiesības 14 dienu laikā atcelt pirkuma līgumu, neminot iemeslu. Atcelšanas termiņš ir 14 dienas no dienas, kad jūs vai jūsu norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, esat saņēmis pēdējo preci.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāsazinās ar mums, skaidri paziņojot (piemēram, pa e-pastu vai pa pastu) par savu lēmumu atteikties no šā līguma. Šim nolūkam varat izmantot atteikuma veidlapu, bet tas nav obligāti.
Atteikuma veidlapas
E-pasts: info@diagstore.lv
Patērētājiem nav tiesību atteikties no līguma, jo īpaši šādos gadījumos:
- par preču piegādi, kas ir pielāgotas patērētāja vajadzībām vai viņa personīgai lietošanai,
- par audio vai video ierakstu vai datorprogrammas piegādi, ja oriģinālā iepakojuma ir bojāts,
- ja līgums ir par digitāla satura piegādi un tas nav piegādāts uz fiziskā datu nesējā.
Ja patērētājs atkāpjas no līguma, mēs atmaksāsim visus no patērētāja saņemtos naudas līdzekļus, ieskaitot piegādes izmaksas, 14 dienu laikā no pirkuma līguma atkāpšanās paziņojuma saņemšanas.
Ja patērētājs atkāpjas no pirkuma līguma, mums nav pienākuma atmaksāt patērētājam saņemto naudu, pirms patērētājs ir atgriezis preci pārdevējam.
Tomēr likuma norma par atteikuma tiesībām 14 dienu laikā nevar tikt interpretēta kā atļauja bez maksas izmantot preci. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preču saņemšanas, viņam 14 dienu laikā no atteikuma ir jāatgriež pārdevējam viss, ko viņš ir saņēmis saskaņā ar pirkuma līgumu. Ja tas vairs nav iespējams (piemēram, preces ir iznīcinātas vai patērētas), patērētājam ir jāizmaksā naudas kompensācija par to, ko vairs nevar atgriezt. Ja atgrieztās preces ir tikai daļēji bojātas, pārdevējs var pieprasīt zaudējumu atlīdzību no patērētāja un ieskaitīt to atmaksātajā pirkuma cenā. Šādā gadījumā pārdevējam ir pienākums pierādīt radušos zaudējumus. Šādā gadījumā pārdevējs patērētājam atmaksā tikai samazināto pirkuma cenu.
Garantija
Patērētājiem tiek nodrošināta 24 mēnešu garantija par piegādātajām patēriņa precēm. Garantiju var izmantot, vēršoties tieši pie mums. Uzņēmuma pircējam preces ir segtas ar 12 mēnešu garantiju. Pretenzijas gadījumā iegādātās preces jānosūta atpakaļ uz mūsu adresi, pievienojot pretenzijas aprakstu. Var izmantot pretenzijas veidlapu.
Pretenzijas veidlapas
E-pasts: info@diagstore.lv
Pārdevējs ir atbildīgs pret patērētāju par to, ka prece ir bez defektiem tās saņemšanas brīdī. Jo īpaši pārdevējs ir atbildīgs pret patērētāju par to, ka brīdī, kad patērētājs ir pārņēmis preci,
- precei ir pušu vienojušās īpašības un, ja vien nav panākta vienošanās, tās īpašības, kuras pārdevējs vai ražotājs aprakstījis vai kuras pircējs sagaidījis, ņemot vērā preces veidu un pārdevēja vai ražotāja reklāmu;
- prece ir piemērota tam nolūkam, kādam pārdevējs to paredzējis vai kādam šāda veida preces parasti tiek izmantotas;
- preces kvalitāte vai izgatavošanas kvalitāte atbilst saskaņotajam paraugam vai paraugam, ja kvalitāte vai izgatavošanas kvalitāte tika noteikta, atsaucoties uz saskaņoto paraugu vai paraugu,
- prece ir atbilstošā daudzumā, izmērā vai svarā; un
- prece atbilst tiesību aktu prasībām.
Ja precei nav iepriekš minētās īpašības, patērētājs var pieprasīt arī jaunas preces piegādi bez defektiem, ja tas nav nesamērīgi, ņemot vērā defekta raksturu, bet, ja defekts attiecas tikai uz daļu preces, patērētājs var pieprasīt tikai šīs daļas nomaiņu; ja tas nav iespējams, viņš var atkāpties no līguma. Tomēr, ja tas nav samērīgi, ņemot vērā defekta raksturu, jo īpaši, ja defektu var novērst bez nepamatotas kavēšanās, patērētājam ir tiesības uz bezmaksas defekta novēršanu. Patērētājam ir tiesības uz jaunas preces piegādi vai daļas nomaiņu arī tad, ja defekts ir novēršams, ja viņš nevar lietot preci atbilstoši tās paredzētajam mērķim defekta atkārtošanās dēļ pēc remonta vai defektu lielāka skaita dēļ. Šādā gadījumā patērētājam ir arī tiesības atkāpties no līguma. Ja patērētājs neatkāpjas no līguma vai neizmanto tiesības uz jaunas preces piegādi bez defektiem, uz detaļas nomaiņu vai preces remontu, viņš var pieprasīt samērīgu atlaidi. Patērētājam ir tiesības uz samērīgu atlaidi arī tad, ja pārdevējs nevar piegādāt jaunu preci bez defektiem, aizstāt preces daļu vai salabot preci, vai ja pārdevējs neizlabo defektu samērīgā termiņā, vai ja defekta izlabošana radītu patērētājam ievērojamas grūtības.
Pircējam nav tiesību uz defektīvas izpildes tiesībām, ja pircējs pirms preces pārņemšanas zināja, ka prece ir defektīva, vai ja pircējs ir izraisījis defektu.
Patērētājam ir tiesības izmantot tiesības uz defektu, kas radušās patēriņa precēs, divdesmit četru mēnešu laikā no saņemšanas brīža. Ja defekts parādās divpadsmit mēnešu laikā no saņemšanas brīža, preces uzskata par defektīvām no saņemšanas brīža.
Pārdevējs nav atbildīgs par defektiem, kas radušies normālas lietošanas rezultātā vai lietošanas instrukciju neievērošanas dēļ.
Pārdevējs izskata sūdzību, tostarp novērš defektu, bez nepamatotas kavēšanās.
Kvalitātes garantija tiek pagarināta par laiku no pretenzijas iesniegšanas brīža līdz pretenzijas izskatīšanai vai līdz brīdim, kad Pircējam ir pienākums saņemt preci. Ja prece vai tās daļa tiek aizstāta, Pārdevēja atbildība ir tāda pati, kā ja prece vai tās daļa būtu iegādāta jauna. Pamatojoties uz pamatotu pretenziju, Pircējam ir tiesības saņemt samērīgu izdevumu atlīdzību.